Na četiri kontinenta za dve godine

0

Najbolji stari narodni lek za jačanje krvne slike je celer. No, da bi rodila, ovoj biljci koja se koristi i kao začin – potrebne su dve godine. Taman je dve godine bilo potrebno i grupi talentovanih, mladih stručnjaka iz Niša da osvoje tržište brojnih kompanija na četiri kontinenta. Mlada niška IT kompanija Badin soft danas ima desetak velikih klijenata na domaćem tržištu, ali i na američkom, evropskom, azijskom i autralijskom kontinentu.

Sve su pokrenuli Dušan i Božidar, dvojica mladih IT stručnjaka koji su uložili: posvećen rad, jasnu viziju i ozbiljan pristup. Vremenom se tim uvećavao, a danas firma (koja je zvanično osnovana krajem 2016.) ima više od 60 zaposlenih i saradnika. Jedan od osnivača firme Dušan Cvetković na nedavno održanom Forumu naprednih tehnologija dobio je priznanje za najboljeg mladog preduzetnika u oblasti naprednih tehnologija, zbog primene svetskih trendova iz programerstva.

Badin soft bavi se kreiranjem softvera koji su namenjeni kompanijama iz različitih oblasti poslovanja, od finansijskih i bankarskih sistema, dizajna, konsaltinga, infrastrukture, ali i auto industrije i drugih privrednih  grana. Posebno polje njihove ekspertize predstavlja takozvani program lojalnosti. Firma posluje po principu B2B – business to business.

Pored ozbiljnog rada, kako ističu, jedan od najvažnijih preduslova za uspeh je u tome da ljudi uvek budu na prvom mestu, što njihov slogan „It’s all about people“ i poručuje. Zadovoljstvo zaposlenih, ali i svih saradnika i partnera je neophodno kako bi se ostvario napredak.

„Uvek nam je u fokusu orijentacija ka ljudima i to je jedna od naših osnovnih vrednosti. Želimo da stavimo čoveka u centar svega i nastupimo kao porodica, a ne kao kompanija koja brine isključivo o poslu“ kaže Ina Hrvat, HR menadžerka firme. Ne boje se da pruže šansu mladim ljudima koji tek započinju svoju karijeru. Njihov tim čini i veliki broj studenata i praktikanata koji tokom angažovanja u firmi imaju punu podršku da završe studije jer veruju da je važno raditi na ličnom i profesionalnom razvoju svakog pojedinca.

„Pokušavamo da napravimo balans i da ljudi imaju dovoljno vremena za sve svoje obaveze. Kompanija ima razumevanja za sve izazove i aktivnosti članova tima“ kaže Aleksandra Vidojković, portfolio menadžerka firme. Badin soft posvećuje pažnju i konstantnom usavršavanju svih članova tima, a trude se da aktivno učestvuju u lokalnoj zajednici, podržavaju društveno-korisne inicijative, kao i da humanitarnim radom pomognu zajednici.

Podrška EU

Uz pomoć Evropske unije, kroz razvojni program EU PRO za ovu godinu je dodeljeno 2.1 milion evra podrške za preduzeća sa jugoistoka i jugozapada Srbije. Ukupno 106 preduzeća dobiće pomoć za nabavku nove opreme i unapređenje konkurentnosti, kako bi se doprinelo razvoju lokalne privrede. Među firmama čiji su predlozi projekata odobreni u okviru ovog konkursa, našla se i kompanija Badin soft.

„Projekat koji nam je odobren predstavlja veliko priznanje. Mnogo nam znači kada takva organizacija prepozna naš rad i da nam na značaju. Ovaj projekat će nam pomoći da se bolje pozicioniramo na tržištu, da unapredimo poslovanje i da dalje napredujemo, “ ističe Aleksandra Vidojković.

Prilikom nedavne posete jugu Srbije šef Delegacije EU u našoj zemlji, ambasador Sem Fabrici, svečano je uručio prvih 38 sertifikata podrške EU PRO preduzećima koja posluju u Zaječarskom, Jablaničkom, Nišavskom, Pirotskom, Pčinjskom i Topličkom okrugu. Ambasador Fabrici je tada podsetio da Evropska unija pruža podršku mikro i malim preduzećima koja čine 90% svih preduzeća i stub su privrede kako u Srbiji tako i u zemljama EU. I u narednom periodu, EU će nastaviti da kroz svoje političke, finansijske i socijalne instrumente podržava uspešne preduzetničke ideje i podstiče razvoj lokalne ekonomske infrastrukture.

Podrška EU u velikoj meri doprinosi preduzećima da razvijaju svoje strateške ciljeve i unaprede poslovanje. Kreiranjem povoljnog ambijenta, otvaraju se prilike za nova radna mesta i opšti razvoj zajednice. „Mi smo trenutno outsourcing kompanija, a naš strateški plan je razvijanje sopstvenog proizvoda. Ovo priznanje koje smo dobili će moći značajno da nas „pogura“ u tom smeru i pomogne kako bismo ostvarili svoje ciljeve“ zaključuje Aleksandra Vidojković.

Evropska unija je za trogodišnji program EU PRO, koji je počeo januara 2018. godine opredelila ukupno 25 miliona evra.

Podeli

Comments are closed.